Veelgestelde vragen
-
Je maakt een account aan door rechts bovenin de pagina op 'inloggen/registreren' te klikken. Vervolgens kom je via de knop 'account aanmaken' op een invuldformulier terecht. Daar vragen we je naar een aantal persoonsgegevens en kies je zelf een wachtwoord.
-
Wachtwoord vergeten? Geen probleem, dat kan de beste overkomen!
Als je rechts bovenin op 'inloggen/registreren' klikt, dan word je naar het veld geleid waar je je kunt inloggen. Naast de knop inloggen staat 'wachtwoord vergeten', en nadat je daarop geklikt hebt ontvang je van ons een reset link. -
Als je ingelogd bent kun je in jouw persoonlijke account omgeving eenvoudig je gegevens wijzigen. Dit kan door simpelweg op 'bewerken' of op 'verander factuuradres' te klikken.
-
Ja, dat kan zeker! Nadat je je winkelwagen gevuld hebt met producten waar je naar op zoek was, kun je doorgaan naar afrekenen. Vervolgens wordt er een pop up getoond waarin je de keuze krijgt om je te registreren, of om af te rekenen zonder account.
-
Je plaatst eenvoudig een bestelling door de gewenste producten in je winkelmand te stoppen, en deze vervolgens online af te rekenen. Zodra de bestelling voldaan is, ontvang je van ons direct een bevestiging van de geplaatste bestelling. (Tip: kijk voor die bevestiging ook in je spambox).
-
De status van je bestelling vind je op twee plaatsen terug;
- Als je ingelogd bent op onze webshop vind je de status van je bestelling terug in 'Mijn account' onder het tabblad 'Bestellingen'.
- Nadat je je bestelling in de webshop afgerond hebt, ontvang je een bevestigingsmail. Die mail verteld je onder andere dat je één dag later een nieuwe mail ontvangt, met daarin een Track en trace code. Via die track en trace code volg je online je bestelling.
-
Nee, dat gaat helaas niet. Zodra de bestelling afgerond is, komt deze automatisch terecht in het distributiecenter. Waar ze direct voor je aan de slag gaan.
We hebben in de webshop bewust meerdere pagina's ingebouwd waar je een samenvatting van je bestelde artikelen vindt, zoals de winkelwagen en het winkeloverzicht.
Controleer daar goed of jouw bestelling klopt en of je de juiste producten, merken en afmetingen gekozen hebt.
-
Je kunt bij ons op via verschillende methoden betalen:
- iDeal
- Creditcard
- Op rekening
iDeal
De betaalmethode iDeal is mogelijk voor iedereen (ook voor bedrijven) met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze methode handel je de betaling tijdens het betaalproces direct af met jouw eigen bank. Je rekent af in een vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van strenge beveiligingsmethoden van jouw bank.
- ABN AMRO Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Knab.
- Je doorloopt dezelfde stappen als bij normaal internetbankieren.
- De betaling gaat volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van jouw bank en is zeer eenvoudig.
Creditcard
Je voert jouw creditcardgegevens veilig in via onze beveiligde SSL procedure, en we zorgen samen met onze payment serviceprovider Multisafepay voor een correcte afhandeling. Het te betalen bedrag wordt gereserveerd op jouw creditcard, zodra de bestelling geplaatst is.
- VISA, MasterCard en Maestro.
- Veilige betaling via 3D Secure en je gegevens zijn beveiligd tegen toegang van derden.
- Het factuurbedrag zal binnen enkele dagen na het plaatsen van de bestelling worden afgeschreven.
Op rekening
Ook kun je op rekening betalen bij Twenty4Bearings. Kies deze methode indien je vaker bij ons gaat bestellen. Wij zullen wel een kredietcheck moeten doen naar jouw kredietwaardigheid. Het kan voorkomen dat je op basis hiervan een vooruitbetaling dient te doen.
De standaard betalingstermijn is 14 dagen netto. -
Nadat je je gewenste producten geselecteerd hebt, komen ze in je winkelwagen terecht. In die winkelwagen zie je een samenvatting van die producten, en daar heb je tevens de mogelijkheid om een kortingscode toe te voegen. Klik daarvoor op: 'pas kortingscode toe' en vul 'm dan in.
-
Wij vinden het erg belangrijk om iedereen goed en snel te kunnen helpen. Daarom bieden we verschillende mogelijkheden om snel met ons in contact te komen. Stel je vraag eenvoudig via de chat die je onderaan deze website vindt, of vul het contactformulier in. Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via 024 677 88 11. En je kunt ons mailen op: verkoop@twenty4bearings.nl.
-
Via 024 677 88 11 kom je telefonisch met ons in contact. Ons e-mailadres is: verkoop@twenty4bearings.nl. In beide gevallen staan we je graag te hulp of adviseren je over een passend lager.
-
Als jouw order vóór 19.00u geplaatst is, dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden.
In de regel ontvang je jouw bestelling dan de volgende dag. -
Als jouw bestelling geplaatst is, kun je helaas niet meer je afleveradres wijzigen. Wij hebben bewust een postcodechecker in de webshop gebouwd, zodat het in de meeste gevallen goed gaat.
Controleer goed of je gegevens kloppen, vóórdat je de bestelling definitief afrond.
-
Van maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 07.30u en 17.30u.
-
Buiten openingstijden zijn wij niet telefonisch bereikbaar. Maar je kunt ons wel bereiken door te e-mailen of het contactformulier op onze website in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
-
Onze pakketten worden verstuurd met UPS Standaard. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
Ups Express en koerier zijn ook mogelijk, maar op dit moment enkel na overleg met ons salesteam. Zeer binnenkort kan deze optie ook via de website gekozen worden en is dit voor iedereen te gebruiken.
-
Tarieven Nederland (exclusief Waddeneilanden):
UPS Standaard:
Bestelling onder €50,- = €9,95 kosten
Bestelling boven €50,- = francoUPS Express (afhankelijk van gewicht):
< 30 kg = €40,-
30 - 300 kg = €80,-
>300 kg = op aanvraagKoerier:
€225,-